SHPALLJE INTERNE NUMËR 01/2024 për avancimin e 5 (pesë) nëpunësve administrativë në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit.
Bazuar në nenin 11, nenin 30, paragrafi 1, pika 2, paragrafi 3 dhe paragrafi 5, nenin 48 dhe nenin 49 të Ligjit për Nëpunës Administrativë (“Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr. 27/2014, 199/2014; 48/2015; 154/2015; 5/2016; 142/2016 dhe 11/2018) dhe (“Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut” nr. 275/2019, 14/2020, 215/2021 dhe 99/2022), Rregullorja për formën dhe përmbajtjen e shpalljes së brendshme, mënyrën e dorëzimit të aplikacioneve për avancim, mënyrën e realizimit të selektimit administrativ dhe intervistës, si dhe mënyrën e vlerësimit të tyre dhe numrin maksimal të pikëve nga procedura e selektimit, në varësi të kategorisë së vendit të punës për të cilin është shpallur shpallja e brendshme (“Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr. 11/2015, 35/2018 dhe 303/2020), si dhe Rregullorja për sistematizimin e vendeve të punës në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit nr. 02-2532/1 nga 24.07.2020, Rregullorja për plotësimin e Rregullores për sistematizimin e vendeve të punës në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit nr. 04-723/1 nga 15.02.2021, Rregullorja për ndryshimin e Rregullores për sistematizimin e vendeve të punës në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit nr. 02-2532/1 nga 24.07.2020 dhe Rregullorja për plotësimin e Rregullores për sistematizimin e vendeve të punës në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit nr. 04-723/1 nga 15.02.2021, nr. 04-576/1 nga 05.02.2024 dhe Rregullorja për ndryshimin e Rregullores për sistematizimin e vendeve të punës në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit nr. 04-2267/1 nga 22.08.2024, Komisioni Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit shpall:
SHPALLJE INTERNE NR. 01/2024
për avancimin e 5 (pesë) nëpunësve administrativë në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit
- УПР0101B02000 Udhëheqës i sektorit për parandalimin e konflikteve të interesit, monitorimin e gjendjes pronësore dhe interesave dhe lobimin, Sektori për parandalimin e konflikteve të interesit, monitorimin e gjendjes pronësore dhe interesave dhe lobimin – 1 realizues
Kushtet e përgjithshme:
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë në moshë madhore,
– të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me vendim të formës së prerë të gjykatës të mos i jetë shqiptuar ndalesë me ndalim të ushtrimit të profesionit, veprimtarisë ose detyrës.
Kushtet e Posaçme:
– Kualifikimet profesionale: Niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve ose të paktën 240 kredi të fituara sipas sistemit EKTS ose të kryer shkallen VII/1, Shkenca Shoqërore – Ekonomi dhe Biznes, Drejtësi dhe Shkenca Politike.
– Përvojë pune: Të paktën pesë vjet përvojë pune në profesion, prej të cilave të paktën dy vjet në pozita udhëheqëse në sektorin publik, ose të paktën tetë vjet përvojë pune në profesion, prej të cilave të paktën tre vjet në pozita udhëheqëse në sektorin privat.
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivel të avancuar
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen për çështjet e fushës së tij;
– mësim dhe zhvillim;
– komunikim;
– arritje të rezultateve;
– punë me të tjerët/punë ekipore;
– ndërgjegjësimi strategjik;
– orientimi drejt palëve/palët e interesuara;
– udhëheqje dhe
– menaxhimin financiar.
Kompetencat e posaçme të punës:
– njohje aktive të njërës prej tre gjuhëve më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohje aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë dhe
– provimin e dhënë për menaxhim administrativ.
Përshkrimi i orarit të punës:
-Ditët e punës: e hënë-e premte
– Oraret javore të punës: 40
-Orari i punës: me fillimin e orarit të punës nga ora 7:30 deri në 08:30 dhe përfundimin e të njëjtit nga ora 15:30 deri në 16:30.
Shuma neto e pagës në para: 47.092,00 denarë
- UPR0101B04000 Udhëheqës i njësisë për monitorimin e gjendjes pronësore dhe interesave, Njësia për monitorimin e gjendjes pronësore dhe interesave, Sektori për parandalimin e konflikteve të interesit, monitorimin e gjendjes pronësore dhe interesave dhe lobimin – 1 realizues
Kushtet e përgjithshme:
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë në moshë madhore,
– të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me vendim të formës së prerë të gjykatës të mos i jetë shqiptuar ndalesë me ndalim të ushtrimit të profesionit, veprimtarisë ose detyrës.
Kushtet e Posaçme:
– Kualifikimet profesionale: Niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve ose të paktën 240 kredi të fituara sipas sistemit EKTS ose të kryer shkallen VII/1, Shkenca Shoqërore
– Përvojë pune: Të paktën katër vjet përvojë pune në profesion, prej të cilave të paktën një vit në pozita udhëheqëse në sektorin publik, ose të paktën gjashtë vjet përvojë pune në profesion, prej të cilave të paktën dy vjet në pozita udhëheqëse në sektorin privat.
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivel të avancuar
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen për çështjet e fushës së tij;
– mësim dhe zhvillim;
– komunikim;
– arritje të rezultateve;
– punë me të tjerët/punë ekipore;
– ndërgjegjësimi strategjik;
– orientimi drejt palëve/palët e interesuara;
– udhëheqje dhe
– menaxhimin financiar.
Kompetencat e posaçme të punës:
– njohje aktive të njërës prej tre gjuhëve më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohje aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë dhe
– provimin e dhënë për menaxhim administrativ.
Përshkrimi i orarit të punës:
-Ditët e punës: e hënë-e premte
– Oraret javore të punës: 40
-Orari i punës: me fillimin e orarit të punës nga ora 7:30 deri në 08:30 dhe përfundimin e të njëjtit nga ora 15:30 deri në 16:30.
Shuma neto e pagës në para: 38.248,00 denarë
- UPR0101B04000 Udhëheqës i njësisë për mbështetje IT dhe punë të përgjithshme, Njësia për mbështetje IT dhe punë të përgjithshme, Sektori për mbështetje IT, punë të përgjithshme, seanca dhe marrëdhënie me publikun – 1 realizues
Kushtet e përgjithshme:
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë në moshë madhore,
– të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me vendim të formës së prerë të gjykatës të mos i jetë shqiptuar ndalesë me ndalim të ushtrimit të profesionit, veprimtarisë ose detyrës.
Kushtet e Posaçme:
– Kualifikimet profesionale: Niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve ose të paktën 240 kredi të fituara sipas sistemit EKTS ose të kryer shkallen VII/1, Teknologji kompjuterike dhe informatike
– Përvojë pune: Të paktën katër vjet përvojë pune në profesion, prej të cilave të paktën një vit në pozita udhëheqëse në sektorin publik, ose të paktën gjashtë vjet përvojë pune në profesion, prej të cilave të paktën dy vjet në pozita udhëheqëse në sektorin privat.
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivel të avancuar
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen për çështjet e fushës së tij;
– mësim dhe zhvillim;
– komunikim;
– arritje të rezultateve;
– punë me të tjerët/punë ekipore;
– ndërgjegjësimi strategjik;
– orientimi drejt palëve/palët e interesuara;
– udhëheqje dhe
– menaxhimin financiar.
Kompetencat e posaçme të punës:
– njohje aktive të njërës prej tre gjuhëve më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohje aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë dhe
– provimin e dhënë për menaxhim administrativ.
Përshkrimi i orarit të punës:
-Ditët e punës: e hënë-e premte
– Oraret javore të punës: 40
-Orari i punës: me fillimin e orarit të punës nga ora 7:30 deri në 08:30 dhe përfundimin e të njëjtit nga ora 15:30 deri në 16:30.
Shuma neto e pagës në para: 38.248,00 denarë
- UPR0101V01000 Këshilltar për Komunikim dhe Marrëdhënie me Publikun, Njësia për seanca dhe Marrëdhënie me Publikun, Sektori për Mbështetje IT, Punë të Përgjithshme, Seanca dhe Marrëdhënie me Publikun – 1 realizues
Kushtet e përgjithshme:
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë në moshë madhore,
– të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me vendim të formës së prerë të gjykatës të mos i jetë shqiptuar ndalesë me ndalim të ushtrimit të profesionit, veprimtarisë ose detyrës.
Kushtet e Posaçme:
– Kualifikimet profesionale: Niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve ose të paktën 240 kredi të fituara sipas sistemit EKTS ose të kryer shkallen VII/1, Shkencat juridike, Shkencat politike ose Administratë publike dhe administrim
– Përvojë pune: Të paktën tre vjet përvojë pune në profesion.
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivel të avancuar
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen për çështjet e fushës së tij;
– mësim dhe zhvillim;
– komunikim;
– arritje të rezultateve;
– punë me të tjerët/punë ekipore;
– ndërgjegjësimi strategjik;
– orientimi drejt palëve/palët e interesuara;
– udhëheqje dhe
– menaxhimin financiar.
Kompetencat e posaçme të punës:
– njohje aktive të njërës prej tre gjuhëve më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohje aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë dhe
Përshkrimi i orarit të punës:
-Ditët e punës: e hënë-e premte
– Oraret javore të punës: 40
-Orari i punës: me fillimin e orarit të punës nga ora 7:30 deri në 08:30 dhe përfundimin e të njëjtit nga ora 15:30 deri në 16:30.
Shuma neto e pagës në para: 34.383,00 denarë
- UPR0101V02000 Bashkëpunëtor i lartë për planifikime strategjike dhe ndjekjen e realizimit të strategjisë kombëtare për parandalimin e korrupsionit dhe konfliktit të interesit. Njësia për planifikime strategjike, bashkëpunim, projekte, analitikë dhe arsim, Sektori për Planifikim Strategjik dhe Integritet 1 realizues
Kushtet e përgjithshme:
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë në moshë madhore,
– të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me vendim të formës së prerë të gjykatës të mos i jetë shqiptuar ndalesë me ndalim të ushtrimit të profesionit, veprimtarisë ose detyrës.
Kushtet e Posaçme:
– Kualifikimet profesionale: Niveli i kualifikimeve VI B sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve ose të paktën 180 kredi të fituara sipas sistemit EKTS ose të kryer shkallen VII/1, Shkencat juridike, Shkencat ekonomike ose Shkencat politike
– Përvojë pune: Të paktën dy vjet përvojë pune në profesion.
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivel të avancuar
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen për çështjet e fushës së tij;
– mësim dhe zhvillim;
– komunikim;
– arritje të rezultateve;
– punë me të tjerët/punë ekipore;
– ndërgjegjësimi strategjik;
– orientimi drejt palëve/palët e interesuara;
– udhëheqje dhe
– menaxhimin financiar.
Kompetencat e posaçme të punës:
– njohje aktive të njërës prej tre gjuhëve më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohje aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë
Përshkrimi i orarit të punës:
-Ditët e punës: e hënë-e premte
– Oraret javore të punës: 40
-Orari i punës: me fillimin e orarit të punës nga ora 7:30 deri në 08:30 dhe përfundimin e të njëjtit nga ora 15:30 deri në 16:30.
Shuma neto e pagës në para: 30.868,00 denarë
Në shpalljen e brendshme mund të aplikojë nëpunësi administrativ që është i punësuar në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit, dhe që i plotëson kushtet e përgjithshme dhe të posaçme, si dhe kompetencat profesionale të kërkuara për plotësimin e vendit të punës, të përcaktuara për nivelin përkatës në Ligjin për Nëpunësit Administrativë dhe në Rregulloren për sistematizimin e vendeve të punës në Sekretariatin e Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit, si dhe kushtet e mëposhtme:
– Të ketë marrë vlerësim “A” ose “B” në vlerësimin e fundit në të cilin është vlerësuar.
– Të jetë në një vend pune të nivelit të drejtpërdrejtë më të ulët, ose të jetë në një vend pune brenda të njëjtës kategori në të cilën është pozita për të cilën është shpallur shpallja e brendshme.
– Të ketë kaluar të paktën dy vjet në të njëjtin nivel dhe…
– Të mos i jetë shqiptuar masë disiplinore gjatë vitit të fundit para shpalljes së shpalljes së brendshme.
Nëpunësit administrativ të interesuar dorëzojnë aplikimin të plotësuar dhe dëshmi për përmbushjen e kushteve të përgjithshme dhe të posaçme për vendin e punës përmes arkivës së Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit, drejtuar Njësisë për Menaxhimin e Burimeve Njerëzore, dhe në adresën e saj elektronike: hr@dksk.org.mk, me shënim për shpallje të brendshme numër 01/2024 dhe numrin rendor të vendit të punës për të cilin aplikojnë.
Kandidatët, bashkëngjitur aplikimit, përveç dokumenteve që dëshmojnë përmbushjen e kushteve të përgjithshme dhe të posaçme, mund të dorëzojnë edhe dokumentet e mëposhtme:
– Certifikata për trajnimet e realizuara me sukses dhe/ose
– Certifikata për mentorimin e realizuar me sukses.
Afati për dorëzimin e aplikacioneve dhe dokumenteve është 8 (tetë) ditë, duke filluar nga dita e publikimit të shpalljes së brendshme në faqen e internetit të Komisionit Shtetëror për Parandalimin e Korrupsionit dhe në faqen e internetit të Agjencisë për Administratë.
Në aplikim, kandidatët janë të detyruar, nën përgjegjësi materiale dhe penale, të konfirmojnë se të dhënat në aplikim janë të sakta dhe se dokumentet e dorëzuara janë të vërteta në origjinal.
Aplikimi i paplotë, i papërshtatshëm ose i dorëzuar pas afatit nuk do të merret parasysh.
VËREJTJE: Kandidati që do të paraqesë të dhëna të rreme në aplikim, ose që do të vërtetohet se ka paraqitur të dhëna të rreme, do të diskualifikohet nga procedura e mëtejshme e këtij konkursi.